środa, 20 kwietnia 2016

14. Gonzalo Castro

Cześć, dzisiaj przedstawiam Wam autograf Gonzalo Castro - jest to niemiecki piłkarz pochodzenia hiszpańskiego. Gonzalo jest piłkarzem Borussi Dortmund, jednak autograf pochodzi z czasów kiedy grał jeszcze w Bayerze Leverkusen. Gra On najczęściej na pozycji prawego obrońcy lub defensywnego pomocnika. Gonzalo jest bardzo dobrym piłkarzem i coraz lepiej radzi sobie w szeregach BVB :)


Podpis Castro możecie otrzymać pisząc na adres:

Gonzalo Castro
Borussia Dortmund
Rheinlanddamm 207-209 
44137 Dortmund
Deutschland

Na koniec chciałam bardzo serdecznie podziękować na ponad 1000 wyświetleń, wiele to dla mnie znaczy i motywuje do dalszego prowadzenia bloga :) Postanowiłam więc w sobotę pokazać Wam coś "ekstra" dlatego zapraszam na mojego bloga !

4 komentarze:

  1. Gratki :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/grzegorz-krychowiak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/04/69-weronika-rosati.html

    OdpowiedzUsuń