sobota, 23 kwietnia 2016

15. Marcelo&Dani Alves - koszulki !

Cześć, dzisiaj pokażę Wam moim zdaniem najlepszą pamiątkę sportową jaką mam.
Są to kawałki koszulek dwóch świetnych piłkarzy - Marcelo, który gra w Realu Madryt oraz Daniego Alvesa piłkarza Barcelony. Są to tylko fragmenty oryginalnych koszulek w których grali podczas Pucharu Konfederacji w 2013 r. Znajdują się one na karcie Panini, a jest ich tylko 199 na świecie ! Karta jest z kolekcji Panini Select, nie zbieram ich, jednak kiedy pojawiła się opcja zdobycia takiego rarytasu długo się nie zastanawiałam. Odkupiłam tę kartę za naprawdę małą kwotę i jestem zadowolona z jej posiadania :) Na odwrocie karty znajduje się jej autentyczność oraz limitowany numer. Oto zdjęcia :


Pozdrawiam ! :)

6 komentarzy:

  1. Świetny podpis!
    Zapraszam do mnie: http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/04/21-ulrike-galer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!
    U mnie dzisiaj autograf od najlepszej tenisistki świata - Sereny Williams!

    http://meandsportstars.blogspot.de/2016/04/5-serena-williams.html

    OdpowiedzUsuń