niedziela, 7 sierpnia 2016

40. Justyna Święty

Cześć, dzisiaj autograf od Justyny Święty - polskiej lekkoatletki, specjalizującej się w biegu na 400 m. Justyna przyjechała na trwające Igrzyska w Rio, jestem pewna, że pokaże 
się z dobrej strony i powalczy o medal, musimy trzymać kciuki :) W tym roku Justyna zajęła 2 miejsce na halowych Mistrzostwach Świata, zwyciężyła także na Uniwersjadzie w 2015r.


Na podpis czekałam niecały miesiąc, pisałam na adres, który mogę podać zainteresowanym w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/08/118-jessica-da-silva-quintino.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję =) Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogoów linków ? Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie :) Świetny podpis!
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/08/82-lukas-muller.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie na autograf Andrea Morassi :)

    OdpowiedzUsuń