piątek, 20 stycznia 2017

65. Neymar

Hej, dzisiaj autograf pochodzący z wymiany, podpis jest od piłkarza, którego zna każdy 
z Was :) Neymar to zawodnik FC Barcelony, podstawowy zawodnik Reprezentacji Brazylii. Neymar już bardzo wiele osiągnął, a jeszcze wiele lat gry przed Nim. Jest jednym z moich ulubionych zawodników i bardzo Mu kibicuję ;)



Jeśli chodzi o mnie to wysłałam dwie prośby o autograf do Neymara na adres prywatny, jednak nie dostałam odpowiedzi, napiszcie w komentarzach czy wiecie, czy odpowiada
jeszcze na listy? ;)
Pozdrawiam !

10 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2017/01/jakub-baszczykowski.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Ale czy Neymar odpisuje to nie mam pojęcia ;)

    //dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki, zapraszam do mnie: http://autografyzuzy.blogspot.com/, dopiero zaczynam, dodałam do ulub ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie. Mam prośbę, czy możesz dodać mojego bloga do ulubionych? Oczywiście się odwdzięczę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałbyś Neymara za adres Özila i Lewego "

    OdpowiedzUsuń