sobota, 13 maja 2017

82. REPREZENTACJA POLSKI W PIŁCE NOŻNEJ

Hej, na wstępie chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za 10 tysięcy wyświetleń mojego bloga ! Jest to dla mnie bardzo miłe, dziękuję każdemu z Was za wszystkie komentarze, wymiany i ciepłe słowa :) Z tej okazji postanowiłam zrobić post "specjalny", pokażę Wam wszystkie autografy obecnych i byłych Reprezentantów Polski, które udało mi się do tej pory zebrać. Większość tych podpisów była już opublikowana na moim blogu,w oddzielnych postach  znajdziecie w jaki sposób zdobyłam poszczególne autografy.

1. Wojciech Szczęsny - bramkarz, zawodnik występujący w klubie AS Roma.



2.  Przemysław Tytoń - bramkarz, zawodnik Deportivo La Coruna, w Reprezentacji Polski dotychczas wystąpił 14 razy.

3. Kamil Glik -  środkowy obrońca, gracz AS Monaco, podstawowy gracz Reprezentacji Polski.

4. Sebastian Boenisch - lewy obrońca, zawodnik TSV 1860 Monachium, w Reprezentacji Polski wystąpił w 14 meczach.

5. Łukasz Piszczek - prawy obrońca, zawodnik Borussi Dortmund, podstawowy reprezentant Polski od wielu lat.


6. Grzegorz Krychowiak - defensywny pomocnik, zawodnik PSG, z Sevillą dwukrotnie wygrał Ligę Europy.

7. Karol Linetty - pomocnik, zawodnik Sampdorii, perspektywiczny, utalentowany gracz.


8. Piotr Zieliński - ofensywny pomocnik, zawodnik Napoli, wielka kariera przed Nim :)

9. Dariusz Dudka - defensywny pomocnik, zawodnik Lecha Poznań, w Reprezentacji Polski wystąpił w 65 meczach.

10. Kuba Błaszczykowski - pomocnik grający na skrzydle, zawodnik Wolfsburga, legenda Reprezentacji Polski.


11. Łukasz Teodorczyk  - napastnik, zawodnik Anderlechtu Bruksela, latem najprawdopodobniej zmieni klub na lepszy.

12. Arkadiusz Milik - napastnik, zawodnik Napoli, podstawowy gracz Reprezentacji Polski.


13. Artur Sobiech - napastnik, zawodnik klubu Hannover 96, dotychczas w Reprezentacji Polski wystąpił w 13 spotkaniach.


14. Robert Lewandowski - napastnik, zawodnik Bayernu Monachium, kapitan Reprezentacji Polski.


15. Adam Nawałka - selekcjoner Reprezentacji Polski, były piłkarz, w kadrze narodowej wystąpił w 34 meczach.


16. Zbigniew Boniek - prezes PZPN, były Reprezentant Polski, w kadrze narodowej wystąpił w 80 meczach.



Napiszcie proszę w komentarzach kto jest Waszym ulubionym zawodnikiem Reprezentacji Polski, pozdrawiam ! :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Super kolekcja;) Ja uwielbiam wszystkich piłkarzy z naszej reprezentacji:) Masz fajnego bloga, dodaje do poleconych. Zapraszam serdecznie do mnie!:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/7-piotr-zya.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie, mój ulubiony reprezentant Polski to Kamil Grosicki, szkoda, że go tu brakuje ;)
    http://cavronautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !
    Moim ulubionym zawodnikiem od wielu lat jest niezmiennie Artur Boruc ! Szkoda że zakończył karierę Reprezentacyjną już...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja, ogromne gratulacje :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/05/107-daniel-lackner.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki, świetne grafy! Ja dopiero czekam na swój pierwszy piłkarski, mam nadzieję,że powoli będzie ich coraz więcej ;)
    Nie mam w sumie ulubionego zawodnika, ale darzę duża sympatią Arka Milika, Grosika, Kubę Błaszczykowskiego i Michała Pazdana. Od niedawna lubię ten sport, więc jest mi się trudno wypowiadać na jego temat ;)
    Nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/21-thomas-morgenstern.html ;)

    OdpowiedzUsuń